Sylvia Kouvali Piraeus September 24 – December 14, 2024 ΥΠΟΣΤΡΩΜΑ ΣΤΥΡΕΝΙΟΥ Emre Hüner Scroll down for EnglishΜία γραμματική της προσθετικής*, μία επανεφεύρεση της συμβατότητας μεταξύ έμψυχης και άψυχης ύλης. Γλυπτικές νεκρές φύσεις σαν ενσταντανέ από σύντομους στίχους, φράσεις από σύντομα μυθοπλαστικά κείμενα ή παγωμένα καρέ μιας ταινίας. Η γλώσσα, η γλυπτική και η εικόνα συντίθενται στο ίδιο επίπεδο, απομονώνοντας και μολύνοντας το ένα το άλλο.Το Υπόστρωμα Στυρενίου συγκεντρώνει στοιχεία από ξεχωριστά έργα και διαδικασίες, σε μια συλλογή νεων γλυπτων που δημιουργηθηκε προσφατα. ΑντικείμεναΤεχνουργήματα, χυτά βιομηχανικά απόβλητα, καθημερινά αντικείμενα, props και αντίγραφα: Στο λεξικό του Hüner αυτά τα επαναλαμβανόμενα συστατικά είναι περιέκτες εικασιών, σημαίνοντα που το καθένα αναφέρεται σε θέματα και σενάρια τα οποία συσσωρεύτηκαν και εξαπλώθηκαν σε διαφορετικές περιόδους της πρακτικής του.Τα Micro-Relics, μία εν εξελίξει σειρά γλυπτών με διάφορα υλικά, εμφανίζονται ως απομεινάρια των τοποειδικών εγκαταστάσεων από διάφορα χρόνια, που επανασυναρμολογήθηκαν, συνδυάζοντας στοιχεία από ένα διευρυνόμενο αρχείο, σαν εγκυκλοπαιδικά λήμματα, με το καθένα από αυτά να είναι το αποτέλεσμα μιας μακροχρόνιας έρευνας πάνω σε μορφές, υφές, αφηγήματα και τεχνικές μέσα από μια προσωπική αρχαιολογία.Αθλητικά παπούτσια καλυμμένα με σμάλτο λάβας, νεολιθικά εργαλεία, τελετουργικά αντικείμενα ή μελλοντικά απολιθωμένες, διαβρωμένες, τεπόζιτα δεξαμενές καυσίμων θαλάσσης, κεραμίδια, και χέρια κούκλας, βατραχοπέδιλα, ένα κράνος, τρισδιάστατα εκτυπωμένοι τετράποδοι κυματοθραύστες, ένας εγκέφαλος καρχαρία και ένα νύχι πουλιού, μία αριθμομηχανή, εξαρτήματα μηχανημάτων χυτά από πολυουρεθάνη και εποξική ρητίνη- όλα φαντάσματα που μπορεί να εμφανιστούν σε ένα μέλλον άγνωστο τώρα στο παρόν, είναι αυτά που παράγουμε και με τα οποία συμβιώνουμε στη μετατροπή των αποβλήτων μας.Στη σειρά, FueLCorpse, ένα βλέπουμε εντυπωσιακό έναν ενθουσιασμό με τον σύνολο έργων από θαλάσσιο εξοπλισμό, όπως περιέκτες υγρών, δοχεία καυσίμων για εξωλέμβιες μηχανές, απολιθωμένα, καμένα, αφρισμέναμε ειδικά φτιαγμένα σμάλτα, σκάφη φορτωμένα με ουσίες και ενέργειες σε κίνηση και μετασχηματισμό, ενεργοποιούν οχήματα σε ακραίες καταστάσεις συνεχώς μεταβαλλόμενων τοπίων και ταυτόχρονα προβάλλονται ως εργαλεία από τις προθήκες των καταστημάτων με ναυτικά αξεσουάρ και αντικείμενα ανεφοδιασμού σκαφών που υπάρχουν κοντά στην γκαλερί.* Aslı Seven, [ELEKTROİZOLASYON]: Unknown Parameter Extro-Record, Εκδόσεις Arter, 2021. A grammar of prosthetics*, a re-invention of compatibility between animate and inanimate matter. Sculptural still lifes like instances in short verses, sentences of flash fictional texts or frozen frames of a film. Language, sculpture and image are all composed on the same plane, isolating and contaminating each other.Substrata Styrene brings together elements from separate works and processes, in a recently composed collection of brand new sculptures. Artifacts, casted industrial waste, everyday objects, props and replicas: In the lexicon of Hüner’s work these repeating components are containers of speculation, signifiers each referring to subjects and scenarios accumulated and spread in different periods of his practice.Micro-Relics, an on going series of sculptures with various materials, appear as remnants of site-specific installations from various years, reassembled, combining items from an expanding archive, like encyclopedic entries, each the result of a long term research on forms, textures, narratives and techniques through a personal archaeology.Sneakers covered in lava glaze, neolithic tools, ritual objects or future fossils corroded marine fuel tanks, tiles and mannequin hands, flippers, a helmet, 3D printed wavebreaker tetrapods, a shark brain and a bird claw, a calculator, machinery parts casted in polyurethane and epoxy; all ghosts which might appear in a future unknown now in the present they are what we produce and live together in the transmutation of our waste.In the series, FueLCorpse, a fascination with marine equipment, such as liquid containers, fuel canisters for outboard motors, fossilized, burnt, foaming with specifically made glazes, vessels loaded with substances and energies in movement and transformation, they activate vehicles in extreme situations of constantly changing landscapes and simultaneously are displayed as tools from the vitrines of nautical accessory and boat supply port shops the near the gallery.* Aslı Seven, [ELEKTROİZOLASYON]: Unknown Parameter Extro-Record, Arter Publications, 2021.